Velden afgekeurd
Het zal niemand verbazen, maar onze velden zijn door de vorst en sneeuwval afgekeurd en mogen ook niet worden betreden.

Op basis van de weersvoorspellingen is op dit moment ook niet te verwachten dat daar voor dinsdag 16 februari verbetering in zal komen, (maar een voorspelling is natuurlijk maar een voorspelling). Zodra we de velden weer op kunnen zullen we dat hier gelijk melden.

De velden mogen niet worden betreden om schade aan de velden te voorkomen. Daarnaast is een aantal dagen achtereen een goed pak sneeuw op het veld zonder open plekken of voetstappen ook de beste manier om algen te bestrijden (en dat is hard nodig), dus laten we de sneeuwlaag ook vooral zoveel mogelijk onaangetast laten !