Lang genoeg stil gezeten!

Onze Jeugdleden mogen inmiddels alweer (met een aantal strikte corona-maatregelen) het veld op, maar voor onze 18+ ers is dat helaas nog niet mogelijk.
Daarom biedt Forescate haar senior-leden een alternatief corona-proof (sport)programma aan, bestaande uit een aantal online- en offline activiteiten.

Graag vertellen we je wat meer over het alternatieve sportprogramma.

Online doordeweekse activiteiten

Voor alle doordeweekse online-activiteiten kun je je eenvoudig inschrijven via de Forescate-site (na inloggen) door een simpele muisklik op "onbekend” bij het betreffende evenement. Je status wijzigt dan direct naar  "aangemeld" en wordt groen. Je ontvangt later een bevestigingsmail met een link om in te loggen. (Klik HIER voor directe link naar inschrijfpagina).
Houd rekening met de bij het evenement vermeldde uiterlijke inschrijfdatum.
Zie bijgaand overzicht met de tijden.

De online lessen zijn beschikbaar voor spelende senioren leden, de organisatie en 18+ coaches/trainers. Bij voldoende ruimte zullen we de activiteit ook open stellen voor ouders van onze jeugdleden met een eigen inschrijfmogelijkheid via de Forescate-site na inloggen met de inloggegevens van je zoon of dochter.

Tennis

Wil je je inschrijven voor de tennis (27, 28 februari, 20 en 21 maart) dan kun je je aanmelden via een mail naar [email protected]. Je kunt je voorkeur aangeven voor een dag en 1 van de volgende tijdsblokken:

14:30 – 15:15

15:15 – 16:00

16:00 – 16: 45

16:45 – 17:30

Leontien kijkt wat er beschikbaar is en reageert in volgorde van binnenkomst mail wat er mogelijk is.

Aanvullende regels m.b.t. de tennis:

* Alleen beschikbaar voor spelende senioren leden van Forescate
* Maximaal 2 personen per baan
* 5 minuten voor aanvangstijd het terrein op
* Na afloop terrein direct verlaten
* Zelf tennisracket meenemen
* Draag geen sportschoenen met noppen
* Er liggen leenballen op de tennisbaan
* Neem zelf een bidon mee

Per koppel mag je 1 keer in het weekend reserveren, om iedereen zoveel mogelijk de kans te geven om een keer te tennissen.

Fietspuzzeltocht

De fietspuzzeltocht zal een tocht zijn van ruim 20 km en is geschikt voor het hele gezin. Graag inschrijven als gezin of als koppel (max 2 individuele personen) waarmee je deelneemt. Na je inschrijving krijg je een mail met de puzzeltocht in een word bestand. Je antwoorden kun je na afloop mailen naar:
[email protected]. Na een week maken we de drie winnaars bekend.

Bijlage: Tijden Alternatief programma MHC Forescate (4).pdf