VOORJAARSVAKANTIE CLINICS voor D-jeugd en 2e jaars E (8-tallen)

Komende week geeft Robbert Paul Aalbregt, trainer/coach van Heren 1, een aantal leerzame en leuke clinics voor de 2ejaars E kids en de D jeugd.

Vanuit zijn bedrijf AAL2WIN Hockey met Passie geeft hij al ruim 12 jaar clinics en presentaties aan enthousiaste kids en jeugdtrainers.

Met veel plezier geeft hij, samen met spelers van Heren 1, jullie komende week training!

Hieronder geven we meer informatie over de beide clinics en de inschrijfmogelijkheid (vol=vol).

SLAGCLINIC voor meisjes en jongens D

In een anderhalf uur durende clinic leer je op allerlei manieren slaan met verschillende grips. Je zult verbaasd staan wat je allemaal kunt met je stick!!

Wanneer: Dinsdag 23 februari en Woensdag 24 februari

Hoe laat: Tijden zie onderstaand

Hoeveel: Maximaal 12 kids per clinic. Totaal 7 clinics

Kosten: € 12,50 per speler, gaarne contant te voldoen bij aankomst.

Aanmelden: uiterlijk zondag 21 februari.

Graag 5 minuten voordat de clinic start melden bij de ingang van het clubhuis ivm corona maatregelen!

DINSDAG 23 Februari

1. 10.00-11.30 uur
  2. 11.45-13.15 uur
  3. 13.30-15.00 uur
  4. 15.15-16.45 uur

WOENSDAG 24 Februari

5.10.00-11.30 uur
6. 11.45-13.15 uur
7.13.30-15.00 uur

E-CLINIC voor 2e-jaars E meisjes en jongens (8-tallen)

In een 3 uur durende clinic worden verschillende onderdelen van het mooie hockeyspel geoefend: scoren, slalommen, wenden, keren, passen, liften en partijtjes komen allemaal aan bod. Natuurlijk met kleine pauzes tussendoor, neem je eigen bidon dus mee!

We trainen in groepjes van maximaal 8 kids! Veel persoonlijke aandacht dus!

Wanneer: DONDERDAG 25 Februari

Hoe laat: Van 13.00-16.00 uur

Hoeveel: Maximaal 40 kids, deelname op volgorde van inschrijving.

Kosten: €22,50 per speler, gaarne contant te voldoen bij aankomst of overmaken op rekeningnummer NL 56 ABNA 0538179317 t.n.v. AAL2WIN Topsportconsultancy

Aanmelden: Uiterlijk dinsdag 23 februari

I.v.m. de corona maatregelen worden de kids in groepjes van maximaal 8 kids om de 5 minuten verwacht tussen 12.30 en 12.55 uur. U krijgt daarover nog bericht.

Natuurlijk houden wij rekening met alle corona maatregelen, wilt u uw kinderen daar ook nog op wijzen?

Robbert Paul ziet jullie graag komende week op de clinics, tot dan !

Inschrijven:

Voor de clinics kun je je zoals altijd eenvoudig inschrijven via de Forescate-site (na inloggen) door een simpele muisklik op "onbekend” bij het betreffende evenement. Het item kleurt dan groen en status wijzigt naar "aangemeld".
Houd wel rekening met de bij het evenement vermeldde uiterlijke inschrijfdatum.