6/4: Velden weer bespeelbaar (update 14.30)

Onze velden zijn op dit moment weer goedgekeurd voor bespelen.
De velden zijn weliswaar doornat, maar sinds een half uur gelukkig zonder plassen.
Technisch is er dus op dit moment geen reden voor afkeuring en zal dat ook niet onstaan als weer zo blijft.

De weersvoorspellingen geven op dit moment echter wel de mogelijkheid van behoorlijke neerslag aan in de komende uren, en daardoor kan de situatie dus mogelijk op slag veranderen. Maar het is natuurlijk altijd de vraag of de voorspellingen ook zulen uitkomen.
Een beetje regen of hagel is (vooral voor de watervelden) geen probleem, maar als er sneeuw valt die even blijft liggen of als de velden gevaarlijk glad worden kan er niet verdere getraind worden en moeten de velden verlaten worden om schade aan velden te voorkomen. Dat laten we dan aan beoordeling van de manager HTZ en de lijntrainers over.

Als er teams zijn die om dringende reden zelf besluiten om niet te gaan trainen, is het belangrijk dat dit altijd tijdig aan de manager HTZ en clubhuisbeheerders wordt doorgegeven ([email protected]  en  [email protected]).

Velden waar sneeuw blijft liggen mogen niet worden betreden (ook al zijn er groene stukken zichtbaar).