Controle keepersmaterialen Senioren, Veteranen, Trim en G-hockey teams

Nu het einde van dit ongekende hockeyseizoen nadert, is het ook tijd om de keepersuitrustingen te controleren en waar nodig aan te passen.

Met oog op de, nog steeds geldende covid-maatregelen is er besloten de Senioren, Veteranen, Trim en G-hockey teams te vragen per mail aan te geven wat de staat van de keepersuitrustingen is en wat er eventueel vervangen moet worden.

Hierbij nodigen wij de coaches, aanvoerders en/of keepers van de teams uit een mail te sturen aan [email protected] waarin de algemene staat van de uitrusting wordt genoemd en de stukken die vervangen moeten worden. In de mail graag vermelden wat de reden is om te vervangen en de gewenste maat van het te vervangen deel.
Leg vervolgens de uitrusting (droog en schoon) in de locker zodat wij de aangegeven uitrustingsstukken kunnen bekijken en bepalen of en hoe deze vervangen kunnen worden.

In verband met de besteltermijn en levertijden moet de mail vóór 15 juni aanstaande bij ons binnen zijn.

Als er vragen zijn over het bovenstaande kunnen die ook aan [email protected] worden gestuurd.

Met vriendelijke groet,

De materiaalcommissie