Trainers in een nieuw jasje!

Met ingang van het nieuwe seizoen zullen onze vaste (lijn)trainers te herkennen zijn aan nieuwe trainersjassen. Door de jassen krijgen de trainers een betere uitstraling en zijn ze duidelijk herkenbaar.

Als club zijn we al een tijd bezig om ieder jaar meer structuur in de trainingen en de kwaliteit van de trainingen te brengen. Het liefste leiden we daarbij zoveel mogelijk eigen leden op tot volwaardige trainers, te beginnen in de jeugd. Los van een vergoeding is het geven van training ook waardevol voor de persoonlijke ontwikkeling. Als trainer leer je met groepen omgaan, kennis over te dragen, krijg je meer inzicht in het hockeyspel.

Het is een lang gekoesterde wens van de club om met de jassen te laten zien dat we trots zijn op onze trainers. De jassen zijn tot stand gekomen met de bijdragen van Mobiel.nl en DataWeb die daarmee een belangrijke bijdrage leveren aan de trainingen, onze trainers en hun ontwikkeling. Als club zijn we heel blij en dankbaar met de bijdragen van Mobiel.nl en DataWeb.