Corona Update 29-9-2021

Gelukkig gaat het in Nederland steeds beter in onze strijd tegen Corona, en zijn de meeste beperkingen inmiddels afgebouwd.

Ook op Forescate mogen we gelukkig weer volop sporten en mag publiek de wedstrijden eindelijk weer vrij bezoeken. We danken jullie voor de medewerking in het handhaven van de regels in de afgelopen maanden.

Hoewel er nu weer veel mag, blijft er alleen wel een beperking voor ons Horeca-gedeelte van toepassing.

Daarom is het belangrijk om te benadrukken dat ons clubhuis GEEN verblijfsruimte is en dat toegang alleen is toegestaan voor het plaatsen en afhalen van bestellingen aan de bar, of een bezoek aan de toiletten.
Natuurlijk blijft het belangrijk om daarbij onderling voldoende veilige afstand aan te houden, om elkaars persoonlijke ruimte te respecteren. Het clubhuis is dus ook niet toegankelijk om te schuilen bij regen of sproeien van velden, dus neem bij regenachtig weer vooral paraplu mee !

De routing met een apart ingangs- en uitgangs-hek houden we voorlopig ook nog in stand, omdat we daar veel positieve reacties op ontvingen.

"Alleen samen krijgen we Corona onder controle”.