Actuele Corona-maatregelen (update 8-11)

Beste leden en bezoekers,

Op de laatste persconferentie zijn aangescherpte maatregelen bekend gemaakt om de verspreiding van corona verder te beperken. Voor de buitensport is er een lichtpuntje doordat de buitenruimte van het sportcomplex vrij toegankelijk blijft voor alle spelers en toeschouwers.

Voor het gehele clubhuis (kleedkamers, kantine, toiletten) gelden strengere beperkingen en zijn we als vereniging verplicht om iedereen van 18 jaar en ouder te controleren.

In het weekend krijgen spelers, teambegeleiding en bezoekers van 18+ bij de ingang van het clubhuis na het tonen van een geldig coronabewijs een polsbandje waarmee ze toegang krijgen tot het clubhuis. Zonder QR-code/coronabewijs is er helaas echt geen toegang tot het clubhuis mogelijk.

Doordeweeks is een door de club georganiseerde toegangscontrole niet 100% mogelijk en vragen we de seniorenteams deze verantwoordelijkheid vooral ook zelf te nemen.
Dat houdt in dat, conform de landelijke regels, niemand zonder coronatoegangsbewijs het clubhuis of terras mag betreden, ook niet voor een bezoek aan de toiletten of kleedkamers.

Wij vragen de aanvoerders om dit te organiseren en onder de aandacht te brengen bij de teamleden en aan iedereen te vragen om deze regels te respecteren.

Verder vragen we toeschouwers daarnaast om (ook buiten) 1,5 meter afstand tot anderen te houden zoals de overheid dringend adviseert. Bovendien dienen hockeyers en begeleiding in de dug-outs tijdens de wedstrijd ook weer de 1,5meter afstand in acht te nemen.

Net als de vorige periode vragen we jullie medewerking voor het respecteren van de regels en jullie (extra) hulp voor het bemannen van de wedstrijdtafel.

Bestuur M.H.C. Forescate