Corona-update, nieuwe situatie per 13 november 18.00 uur

Bericht aan alle leden, ouders, vrijwilligers, supporters en andere bezoekers.

Met ingang van zaterdag 13 november 18.00 uur is het niet langer meer mogelijk om als bezoeker naar de club te komen, ook geen jeugdleden tot 18 jaar die naar een wedstrijd wil komen kijken.

Dat geldt voor iedereen die niet zelf moet spelen of als team- of spelbegeleider (zoals scheidsrechters) is aangemerkt. Een uitzondering is er voor degenen die uit hoofde van hun functie op dat moment op de club MOETEN zijn.Dat geldt voor iedereen die niet zelf moet spelen of als "noodzakelijke" team- of spelbegeleider (zoals scheidsrechters) is aangemerkt. Een uitzondering is er voor degenen die uit hoofde van hun functie op dat moment op de club MOETEN zijn.
Per team inclusief spelleiders/scheidsrechters geldt uiteraard wel een maximum aantal begeleiders:
- voor bezoekende E- en F- jeugdteams maximaal 5 begeleiders;
voor bezoekende A- en D- jeugdteams maximaal 6 begeleiders;
- voor bezoekende Seniorenteams maximaal 4 begeleiders;
- voor thuisspelende teams is dat maximum:  5 voor Jeugdteams en 4 voor Seniorenteams (incl. scheidsrechters).

Voor de toegang tot het clubhuis geldt bovendien dat een geldig corona-toegangsbewijs getoond moet worden en dat het lopen binnen het clubhuis met een mondkapje op moet.

Verblijven binnen het clubhuis en op het terras kan alleen op de vaste plaatsen.

We rekenen op jullie medewerking. Alleen dan kunnen we met zijn allen door blijven spelen.

Bestuur MHC Forescate