Corona update 27 november 2021

Gisteravond zijn er tijdens de persconferentie nieuwe landelijke maatregelen aangekondigd om de Corona besmettingen terug te dringen.

Er wordt op dit moment  hard gewerkt om de  nieuwe maatregelen voor trainingen en (zaal)wedstrijden  bij Forescate goed in te passen.

We volgen daarbij het landelijke beleid van het RIVM en de manier waarop de KNHB die voor hockey toepast.

Voor het zaalhockeyprogramma zal de KNHB met een (gedeeltelijk) nieuwe planning  komen. We gaan er daarom vooralsnog vanuit dat we een zaalhockeycompetitie doorgaat, mogelijk in een aangepaste of beperktere vorm.

Komende week zal hierover meer duidelijkheid komen en zullen alle betrokkenen daarover informeren.

Mochten er zwaarwegende persoonlijke overwegingen zijn om niet aan de zaalcompetitie deel te nemen, dan is het belangrijk om dat tijdig met de team-begeleiding te bespreken.