Aanpassingen zaalhockeyprogramma

Vanuit de districtscommissie van de KNHB ontvingen we een bericht over de aanpassingen in het zaalhockey-wedstrijdprogramma voor de komende maand als gevolg van de recente corona-maatregelen.

Hoewel de wedstrijdinformatie via LISA, de app, en de standenmotor natuurlijk altijd de meest actuele wedstrijdplanning weergeeft geven we u toch een samenvatting van de ontvangen achtergrond informatie door zodat we een beetje weten wat we kunnen verwachten.

Met vriendelijke groet,
Ad de Gruiter, zaalhockeycommissaris a.i

Districts informatie over aanpassingen zaalhockeyprogramma:

Waar wij eerst veel wedstrijden in het tijdsbestek 09.30- 17.30/19.30 uur hadden staan, zijn wij heel hard bezig deze te verplaatsen naar het tijdsbestek 08.30- 16.30 uur.
Door deze vervroeging kunnen veel wedstrijden op de reeds ingeplande dagen blijven staan.

Door de beperking van beschikbare tijd zullen wij echter ook wedstrijden moeten verplaatsen naar een andere datum/locatie. Hierbij ontkomen wij er niet aan om voor deze wedstrijden ook zondag 02 januari te gaan gebruiken.

Bovenstaande vervroeging en verplaatsing geldt vooralsnog voor de wedstrijden van 11/12/18/19 december. Na de persconferentie van 14 december zullen wij verder zien hoe te handelen.

De wedstrijden van zondag 5 december blijven ongemoeid, omdat dat alleen een ochtendprogramma is.

Het competitie-programma staat weliswaar nog steeds online, maar is dus "under-construction” en doorlopend aan verandering onderhevig!

Wij willen jullie vragen alle teams op de hoogte te brengen dat wij nog volop bezig zijn en dat iedereen er rekening mee dient te houden dat wedstrijden van 11/12/18/19 december op een ander dag/tijd/locatie geplaatst kunnen worden (ook naar later in het seizoen) (en ook als je voor 17.00 uur ingepland stond) en dat 2 januari wordt toegevoegd aan de speeldagenkalender.

Wij vertrouwen op een ieders begrip.