Nieuwe sponsor in beeld: Jumbo Tom van Vliet Voorschoten

MHC Forescate heeft er ook dit seizoen een aantal nieuwe sponsoren bij gekregen. Ook Jumbo Supermarkt Tom van Vliet Voorschoten is per seizoen 2021/2022 verbonden aan de club.  U zult Jumbo Tom van Vliet gaan herkennen als bordsponsor, maar in de komende 3 jaren zeker ook op meerdere plekken en activiteiten.

Dankzij de bijdragen van onze sponsoren zijn we elk seizoen weer in staat om te investeren in de club en de voorzieningen voor onze 1250 leden. Het is dan ook prachtig te zien dat onze sponsoren voor meerdere jaren de samenwerking aangaan.

Meer over onze sponsor:

Jumbo Supermarkt Tom van Vliet Voorschoten

Hallo hockeyers en hockeysters,

Trots kunnen wij aankondigen dat Jumbo
Tom van Vliet Voorschoten nu sponsor van
MHC Forescate is!

De Jumbo zit al een aantal jaar gevestigd in het winkelcentrum Hofland in Voorschoten,
(op slechts een paar honderd meter van de club), maar sinds vorig jaar oktober ben ik als nieuwe ondernemer hier gestart en heb het erg naar mijn zin in Voorschoten.
Ik vind het erg leuk dat we afgelopen maanden al de eerste stappen hebben gezet in de samenwerking met MHC Forescate en kijk dan ook uit naar de verdere samenwerking en leuke activiteiten die wij in de toekomst met elkaar gaan opzetten.

Uiteraard kun je bij ons terecht voor al je boodschappen, maar ook voor je bijbaan! Ben jij opzoek naar een leuke bijbaan die je goed kan combineren naast de hockey en je studie? Wij zijn nog op zoek naar gezellige en enthousiaste collega’s die ons team komen versterken.

Tot slot wens ik jullie allemaal een gezellige kerst en een sportief en gezond 2022 toe.

Tom van Vliet,
Jumbo Tom van Vliet Voorschoten