Corona-Persconferentie 25-1-2022

Zoals in de afgelopen dagen al een beetje bekend was geworden heeft de regering in de Corona-persconferentie van vanavond belangrijke versoepelingen voor Nederland aangekondigd.

Voor ons als hockeyers is daarbij natuurlijk het toestaan van wedstrijden en competities binnen en buiten (zelfs met publiek) belangrijk.

Tegenover de verruimingen staat echter wel een duidelijk beroep op ons allemaal om eigen verantwoordelijkheid te nemen en daarbij een ruimer aantal situaties waarop Corona ToegangsBewijs (de QR-code-check dus), mondkapjes en 1,5 meter afstand vereist zijn.

De KNHB heeft inmiddels aangegeven dat de competities weer volgens planning zullen worden hervat.

Meer daarover in het bericht op de Forescate-homepage (of KLIK HIER voor een directe link naar het artikel).