31 jan 2022 Trainingen afgelast 14.30 uur
Voor vandaag, maandag 31 januari 2022 zijn alle activiteiten op onze velden afgelast.

Hoewel normaal gesproken hockeytrainingen bij wind en regen en zelfs op sommige velden bij vorst gewoon doorgaan, is vandaag een uitzondering op die regel.

De windstoten zijn op dit moment zo fors en onberekenbaar dat het onder andere door rondvliegende takken en veldinrichting, in combinatie met gevaarlijk bewegende ballenvangers, complete doelen en de lichtmasten, niet veilig genoeg is om in deze situatie op de velden geconcentreerd te kunnen hockeyen.
We hebben zo lang mogelijk gewacht met herbeoordeling van de situatie omdat we hoopten dat de voorspellingen zouden uitkomen en de wind zou gaan liggen, maar er is te weinig verbetering om activiteiten veilig te kunnen laten doorgaan.
Daarom hebben we moeten besluiten om alle activiteiten op de velden af te gelasten.

De uit voorzorg opzij gelegde doelen op de velden mogen ook niet gebruikt of verschoven worden, totdat de velden officieel zijn vrijgegeven.