Coach-tassen > Sponsor in beeld: G4S

In een ander bericht op deze site is in het verslag van de coachavond al een bericht te lezen over de coach-tassen die nu voor alle teamcoaches beschikbaar zijn.

Deze unieke tassen (die door producent FIKA -gear en onze club gezamenlijk zijn ontwikkeld) geven onze coaches de mogelijkheid om alle coachmaterialen voor een wedstrijd overzichtelijk en veilig op te bergen.
De tassen hebben zowel een aantal kokers om een aantal ballen overzichtelijk in op te bergen, en een koker voor bijvoorbeeld een fles met desinfectiemiddel. Het grotere centrale binnenvak is geschikt voor andere coachmaterialen naar keuze.
Op de bovenkant van de tas is een hard magnetisch bord met een veldafbeelding gedrukt, dat als uitlegbord met magneten voor de spelers kan worden gebruikt.
De tassen danken we aan  Sponsor G4S.

G4S sponsort MHC Forescate
G4S verbindt zich als sponsor aan MHC Forescate en draagt zijn steentje bij aan de veiligheid op en om het MHC Forescate complex. Dankzij de bijdrage van G4S worden alle teams nu voorzien van een nieuwe materialen en ballen tas (zie afbeelding). >>>

Veiligheid is ons product, profit èn non-profit leveren we een bijdrage aan een veiligere, sterkere en duurzamere samenleving. Wij staan voor maatschappelijk verantwoord ondernemen, zo zetten we ons oa. actief in om mensen met een achterstand op de arbeidsmarkt te begeleiden naar een baan, reduceren we CO2 uitstoot en richten we onze productstromen zo circulair mogelijk in. We zijn dan ook verheugd een bijdrage te kunnen leveren aan MHC Forescate, die als vereniging midden in de samenleving staat.

Over de sponsor:
G4S is onderdeel van Allied Universal en vormt daarmee wereldwijd de leidende beveiligingsorganisatie. G4S levert proactive oplossingen voor veiligheidsvraagstukken door middel van de juiste combinatie van technologie, kennis en dienstverleningen. Met de door G4S ontwikkelde op risico gebaseerde aanpak creëren wij een passende integrale oplossing voor ieder veiligheidsvraagstuk. Voor meer informatie over G4S in Nederland kijk op www.g4s.nl en voor carrièrekansen kijk op www.werkenbijg4s.nl