Tim Pont zwaait af

Aankomend seizoen zullen we onze Tim Pont niet meer dagelijks op de Forescatense velden zien. Hij neemt aan het eind van dit seizoen namelijk afscheid van Forescate als manager HTZ en (lijn)trainer en gaat zijn talenten op een andere plek inzetten.
We zullen hem missen en zijn dankbaar voor zijn jarenlange inzet!

Tim heeft alle mogelijke stappen binnen de hockeyorganisatie van Forescate doorlopen, als jeugdspeler en speler van het eerste heren team, maar sinds 2014 ook als trainer van jeugdteams, lijntrainer en de laatste jaren zelfs als manager HTZ. Daarmee heeft Tim een waardevolle bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van onze jeugdspelers.
Tegelijk zijn we er trots op dat onze leden zich kunnen ontwikkelen binnen onze club.
Tim heeft aangegeven zich verder te willen richten op dat wat hij het mooiste vindt: rechtstreekse coaching binnen de lijnen.

Uiteraard zullen wij als Forescate bij het afsluiten van het seizoen nog flink stilstaan bij zijn vertrek en wie weet komt hij nog wel eens langs voor een sleeppush-training en/of als supporter.