Meet and greet met Robbert Kemperman, 23 april !

Op zaterdag 23 april heeft Volvo Stern Leiderdorp voor Forescate een ‘meet and greet’ georganiseerd met niemand minder dan Oranje-international Robbert Kemperman.

Robbert zal zaterdag 23 april van 10 uur tot 11.30 bij ons op de club zijn.

Kemperman is veelvoudig international en staat ook wel bekend als "Mr. Backhand".  We kunnen hem dan van alles vragen over zijn hockeyervaringen en natuurlijk ook zijn handtekening. Kom je ook naar de club om hem te ontmoeten?

Over Volvo Leiderdorp en Forescate

Sinds ruim een jaar geeft Volvo een sponsorbonus aan Forescate voor alle door onze leden gekochte of geleasde auto’s bij de vestiging in Leiderdorp (nieuw of gebruikt). Volvo is een vooruitstrevend automerk met veel aandacht voor duurzaamheid, veiligheid met een sportieve uitstraling. Volgens ons heel goed passend bij de uitstraling van onze club. Wil je meer weten van deze regeling? Neem dan contact op met [email protected] of met Volvo Stern Leiderdorp.