Routekaart einde & herstart seizoen 2022

Beste Forescater,

Het einde van het seizoen komt er al weer aan. Graag bieden we je een overzicht aan van wat er deze periode allemaal te gebeuren staat. En omdat het einde van het seizoen ook direct de aanvang van het nieuwe seizoen in zich heeft, is dit ook opgenomen.
Na dit overzichtsschema staat nog wat additionele informatie.
Veel plezier en succes de komende tijd!

Indelingen / selectieprocedure
Voor informatie over de selectieprocedure verwijzen wij je naar het document ‘Beleid teamindeling Jongste Jeugd en Junioren’ dat te vinden is onder de hockey technische documenten achter het inloggedeelte van de Forescate website (LISA).

Keepers
Het trainingsschema voor alle keepers (vaste- en wisselkeepers) blijft gecontinueerd tot en met 10 juni.

Keepersmaterialen
Informatie omtrent het inleveren, controleren en weer uitgeven van de keepersmaterialen van de Jongste Jeugd en Junioren volgt via de materiaal commissie. Op de site staat een bericht over wanneer de verschillende lijnen hun keepersmaterialen kunnen inleveren.

Sponsorkleding/kleding eerste teams
Informatie omtrent het inleveren van de sponsorkleding volgt via de sponsorcommissie. Houdt er rekening mee dat het inlevermoment zal plaatsvinden in de week van ma 20 juni – vr 24 juni.

Wanneer de uitgifte van de sponsorkleding voor het nieuwe seizoen is, wordt naar de desbetreffende teams gecommuniceerd door de sponsorcommissie.

Trainingen nieuwe seizoen

Na de zomervakantie zal het trainingsschema aangepast zijn naar het nieuwe seizoen waardoor de trainingsdagen en -tijden anders kunnen zijn met de situatie van het huidige seizoen. We zijn hierin namelijk onder andere afhankelijk van de beschikbaarheid van onze trainers. Wij proberen dit zo snel mogelijk rond te hebben en te publiceren. Houd LISA en mogelijke overige communicatie hierover goed in de gaten.

Met vriendelijke groeten,
HTZ commissie