LISA update competitiestart

Door de omzetting van de KNHB van oude "Standenmotor” naar het nieuwe "Matchcenter” en de wijziging van de teamaanduidingen met ingang van dit seizoen zijn er in de wedstrijdplanning een aantal fouten opgetreden. Bovendien zijn er in de afgelopen week nog een groot aantal KNHB poulewijzigingen geweest.
De afgelopen week is er heel hard gewerkt door onze leverancier LISA en zijn de meeste storingen verholpen, zodat iedereen de juiste informatie heeft m.b.t. de wedstrijden.

Het streven is natuurlijk om nog voor het weekeinde alle storingen verholpen te hebben. Omdat sommige storingen pas optreden als de onderdelen worden gebruikt, kan het zijn dat dit weekeinde na de eerste wedstrijden nog nieuwe aandachtspunten optreden, bijvoorbeeld bij gebruik van het digitale wedstrijdformulier.
Als dat het geval is zal er uiteraard direct aan een oplossing gewerkt worden.

Wij adviseren u daarom om bij problemen ons even een seintje te geven via mail naar: [email protected] (zodat wij de melding aan leverancier kunnen doorgeven) en het verwerken na enige tijd opnieuw te proberen.

Wat is er opgelost?

• - Oude wedstrijden zijn verwijderd;
  • - Poulewijzigingen zijn verwerkt;
  • - Dubbele en missende wedstrijden zijn verholpen ;
  • - Arbitragemodule laat tijden goed zien;
  • - Poules en standen staan correct;
  • - De Digitaal Wedstrijdformulier codes staan goed.
    We doen hier op dit moment wel nog een extra controle op.