Hockeyplaatjesactie Fotodagen !

Zoals we eerder al hebben aangekondigd, heeft Jumbo Voorschoten van Vliet ons dit jaar de mogelijkheid geboden om mee te doen aan de "hockey plaatjesactie”. Tijdens de actieperiode krijg je bij besteding van een bepaald bedrag bij de Jumbo Voorschoten een setje hockeyplaatjes. De plaatjes kunnen worden bewaard in een speciaal verzamelalbum.
De voorbereidingen voor het maken van de plaatjes, foto’s en de albums zijn al in volle gang.

LET OP de fotodagen!
Op zaterdag 1 en zondag 2 oktober en zondag 9 oktober, zal een ingehuurde fotograaf op de club portretfoto’s en teamfoto’s maken van alle jeugdteams met hun coaches. Om ervoor te zorgen dat we in de beschikbare tijd al onze 900 jeugdleden en hun coaches te kunnen fotograferen, zijn we gedwongen om een zeer strikte planning aan te houden. De fotolocatie is de BSO op de 1e verdieping van het clubgebouw. Er is geen toegang voor ouders tot de fotoruimte om bijvoorbeeld zelf even een foto te maken.

De exacte team- en tijdsindeling van de fotoshoots is bijgevoegd als bijlage en te vinden op de website.
Bij de indeling is zoveel mogelijk rekening gehouden met de speel- en vertrektijden voor de teamwedstrijden. We raden jullie dan aan om goed naar de ingedeelde tijd te kijken. Als gevolg van de strikte planning is er geen enkele uitloop- of aanpassing mogelijk. Wij verzoeken jullie tijdig voor de fotoshoot aanwezig te zijn in compleet wedstrijdtenue (voor de teamfoto). We vragen iedereen om voor de fotoshoot geen ondershirt onder het Forescateshirt te dragen. De vaste keepers graag in hun volledige keeperstenue (voor de teamfoto), dus met legguards maar zonder helm, bodyprotector en handschoenen.

Bij de vorige plaatjesacties is gebleken dat kinderen het achteraf soms vervelend vinden om op de teamfoto en bij de portretseries te ontbreken. We hopen dus echt dat iedereen op de ingedeelde tijd aanwezig is, want we kunnen absoluut niet van de planning afwijken!

Portretrecht:
Tijdens de fotoshoot-dagen fotograferen we onze leden voor de MHC Forescate hockey plaatjesactie in samenwerking met Jumbo Voorschoten van Vliet. De foto die gemaakt wordt, zal uitsluitend gebruikt worden voor deze unieke plaatjesactie en eventueel voor clubeigen publicaties rond de actie. Door jezelf te laten fotograferen, doe je voor deze actie afstand van je portretrecht en geef je dus toestemming om de foto te gebruiken voor deze plaatjesactie en eventuele clubeigen publicaties. Ben jij, of eventueel je ouders/verzorgers, toch van mening dat jouw foto niet opgenomen moet worden, dan kun je dat vooraf, of uiterlijk 12 oktober, kenbaar maken door een mail naar: [email protected].

"Promotiepersonen”:
Voor reclame-uitingen door Jumbo Voorschoten van Vliet kan ons worden verzocht om foto’s uit de serie portretten aan te leveren die mogen worden gebruikt in promotiemateriaal, zoals bijvoorbeeld reclameborden, spandoeken of reclame op bijvoorbeeld bushalteborden. Als je het leuk vindt dat jouw foto daarvoor gebruikt zal worden, dan hebben we daarvoor wel formeel vooraf een bevestiging nodig van je ouders/verzorgers via een mailtje.

Samenvattend:

* Fotodagen Jeugdteams (incl. teamfoto): zaterdag 1, zondag 2 en zondag 9 oktober.
* Voor de portretfoto draagt iedereen zijn eigen blauwe Forescate thuis hockeytenue zonder ondershirt.
   Vaste keepers in keeperstenue, met legguards maar zonder helm, bodyprotector  en handschoenen.
* Voor de coaches is een jack met logo beschikbaar.
* Een "monsterklus” als deze lukt alleen met een positieve instelling, de nodige flexibiliteit en medewerking van alle leden en teambegeleiders.
* Door jezelf te laten fotograferen, doe je voor deze actie afstand van je portretrecht en geef je dus toestemming om de foto te laten gebruiken voor deze plaatjesactie en eventuele club-eigen publicaties.
* Aanmelding als "promotiepersoon” moet door de ouders/verzorgers in een email voorafbevestigd worden.

Contactadres: [email protected]

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,

Theo van der Laan
Dennis Dofferhoff