Diverse scheidsrechterscursussen; voor elk wat wils

De scheidsrechterscursussen gaan ook weer van start.

Zoals iedereen inmiddels wel weet, is het hebben van een scheidsrechterskaart verplicht.

De scheidsrechterscommissie organiseert daarom ieder jaar een aantal cursussen. Dit jaar zelfs diverse cursussen voor verschillende doelgroepen.

1. Een algemene cursus
Op donderdag 15, 22 en 29 september om 19.30 uur is er cursus en op donderdag 6 oktober om 20.00 uur is er examen.
De doelgroep is: iedereen, jeugd, senior, ouder.  (Jeugd) leden die nog geen scheidsrechterskaart  hebben, ontvangen een 'verplichte' uitnodiging maar als je erbij wil zijn, kun je je ook opgeven via [email protected]

2. Seniorcursus
We hebben vaak de vraag gekregen of er een cursus speciaal voor 'niet junioren' georganiseerd kan worden.  Dat gaan we dit seizoen doen.
De cursus start op dinsdag 27 september en is er dan op 4 en 11 oktober. Start 20.00 uur. Examen is op 18 oktober.
De cursus is open voor coaches die de regels willen kennen en voor ouders die willen gaan fluiten.
Opgeven via [email protected]

3. Opfriscursus
Op woensdag 14 september om 20.00 uur is er een opfriscursus. Eerst zullen de nieuwe regels en de grote lijnen besproken worden.
Verder is h et de bedoeling dat we aan de hand van situaties en uw vragen de regels bespreken.
Opgeven via [email protected]
Bij een groot animo zal een tweede dag gepland gaan worden.

Met vriendelijke groeten,

Mark de Kock