Uitnodiging Lustrum-Sevenstoernooi 2 juni 2023

Beste SVT-, JO18 & MO18-ers,

Wegens succes van afgelopen augustus heeft de lustrumcommissie besloten om het door zovelen geprezen Sevenstoernooi nog een keertje over te doen, en wel op vrijdag 2 juni a.s. vanaf 17:30 uur. Bovendien nodigen wij, naast de senioren, veteranen en trimmers ook de O18-jeugd uit. Zij kunnen dan alvast integreren in het seniorenhockey.

Verder zullen een DJ, foodtruck en tapbier meewerken aan een gezellige, muzikale en sfeervolle avond. De wedstrijden zijn van 18:30 tot 21:30 uur. Het aantal te spelen wedstrijden en de duur ervan zijn afhankelijk van het aantal deelnemers. Voor eten en drinken kun je aan de bar muntjes kopen. De avond is afgelopen rond twaalf uur.

Het is de bedoeling dat jullie je individueel voor dit onderlinge toernooi aanmelden via deze LINK of of via de Lisa-app > Meer > Evenementen.

Na aanmelding gaan wij als organisatie dames- en herenteams samenstellen met gemixte sterkten. Dus van hoog tot laag zijn spelers ingedeeld in hetzelfde team. Vervolgens worden er poules samengesteld. De teams zullen bestaan uit circa 8 personen en er wordt op een half veld gespeeld zonder keepers en scheidsrechters en volgens de KNHB Sevensregels. Dat betekent: je speelt 7 tegen 7, pusht op het goal en houdt de bal laag. De indeling van de teams zal tot vlak voor de start van de avond geheim blijven. Wij vragen de spelers dan ook om zowel een blauw als een rood shirt mee te nemen.

Dus heb jij altijd al met iemand uit het eerste willen spelen of iemand uit een veteranen-team willen dissen, meld je dan snel aan. Aanmelden is mogelijk tot en met 25 mei.

De toernooicommissie,

Moniek, Hanneke, Patrick en Herman