Afsluiting BBQ 10 juni

Reserveer nu je teamtafel voor de traditionele BBQ op zaterdag 10 juni a.s. om 17.00 uur!

We sluiten met elkaar dit bijzondere lustrumjaar en seizoen af. We pakken nog één keer uit: de parkeerplaats zal, net als tijdens het lustrumweekend, op en top zijn ingericht met bbq’s, buitentap, muziek en een frietkar. De DJ draait en er zal een surprise act komen!

Iedereen is welkom, ook alle senioren, veteranen, trimmers en vrienden van. Wil je niet bbq’en, kom dan gezellig borrelen en mee feesten

De kosten voor de bbq bedragen €10,- per persoon. Inbegrepen zijn; vlees, stokbrood, sausjes, aankleding en vermaak. Bij de frietkar kun je zelf een puntzakfriet kopen. Heb je trek in een lekkere salade? Stem dan binnen je team af wie een salade wil maken.

Het is de bedoeling dat je binnen je team inventariseert wie er mee willen doen met de barbecue. Is het lijstje compleet, geef je dan gezamenlijk op via de coach/manager/aanvoerder. Of geef je op als ‘losse groep’. Doe dit vóór 1 juni a.s. Ouders, broertjes en zusjes kunnen zich uiteraard ook inschrijven.

Opgeven kan via www.mhcforescate.nl/barbecue

Tijdens deze avond zullen ook de kampioenen van dit seizoen worden gehuldigd.

Wij hopen op veel teams, mooi weer en een prachtige afsluiting van het seizoen en lustrumjaar! Kortom, dit wil je echt niet missen dus geef je snel op!

Tot de 10e!

De Lustrumcommissie