Gastvrijheid

Het seizoen 2022-2023 is ten einde en we kijken terug op een zeer geslaagd lustrumjaar met een mooi festival als opening, leuke activiteiten gedurende het gehele seizoen en een knaller als afsluiting met de promotie van Heren 1.

We zijn nu alweer bezig met de voorbereidingen voor het komend seizoen waarin een aantal zaken zullen veranderen. We hebben Eva Mik aangenomen als vaste bar medewerker. Hiermee kunnen we naast de woensdagavond ook op de donderdagavond bar bezetting realiseren. Komend jaar zal er ook aan de uitstraling van de bar gewerkt worden.

Vanwege de sterk gestegen inkoopprijzen moeten we voor komend seizoen prijsverhogingen voor veel barartikelen doorvoeren. Voor de woensdag- en donderdagavond introduceren we een trainingskratje voor de prijs van €30,-. Op deze dagen is zelf drank meenemen niet meer toegestaan.

We zijn daarnaast altijd op zoek naar nieuwe hulpkrachten. Ben je dat zelf of weet je iemand die actief betrokken wil zijn bij bar en evenementen laat dan wat horen via  [email protected]

Tot volgend seizoen.