Theatervoorstelling ‘Kom op nou jongens' voor hockeyouders en begeleiders !

Gezellige avond voor ouders en coaches

Kinderen presteren bij de sportclub en op school het beste, als ze het plezier en zelfvertrouwen erin weten te houden. Maar dat kan in de praktijk een behoorlijke uitdaging zijn! Wat kun jij als vader of moeder doen? Daarover gaat de humoristische theatervoorstelling ‘Kom op nou jongens!’, die op maandag 6 november 2023 in Voorschoten te zien is. Je krijgt handige tips. Het is een heerlijk avond uit. En de toegang is gratis (normaal €20)! Bestel nu je vrijkaartjes via

www.positiefcoachen.nl/voorstellingen/voorschoten

‘Kom op nou jongens!’ is de nieuwe theatervoorstelling van de stichting Positief Coachen. Bekend van ‘Wel winnen, hè!’ en ‘Dat schiet lekker op zo!’; de succesvolle voorstellingen die eerder ook in onze regio te zien waren.

Over hoe je als ouders eraan kunt bijdragen dat jullie kinderen goed kunnen presteren, minder snel afhaken en er minder ‘gedoe’ met ze is. Ook leuk en interessant voor de coaches en trainers.

Op maandag 6 november 2023 is ‘Kom op nou jongens!’ in Voorschoten te zien.
Een unieke kans voor iedereen die het verhaal nog niet heeft meegekregen (of het nog een keer wil beleven). Want het is een humoristische theatervoorstelling, waarbij je handvatten krijgt die je meteen kunt gaan toepassen (trouwens ook op je werk en in je relatie!). En dankzij subsidie is de toegang gratis (normaal €20).

De uitvoering is in Filmtheater Voorschoten, van 19.30 tot circa 20.45 uur. Aangeboden door de gemeente.

Kijk voor meer informatie, zoals de trailer, op www.positiefcoachen.nl/voorstellingen/voorschoten. Daar kun je meteen ook je vrijkaartjes bestellen!

Tot 6 november!

Voor het alleen bekijken van de trailer kunt u ook op onderstaande afbeelding klikken:

Bijlage: flyervoorsportclubs.jpg