Heren 1 gaat voor 6 punten in Groningen

De tweede helft van het seizoen gaat bijna weer van start. H1 heeft in april twee uitwedstrijden in Groningen op de planning staan. Om zich optimaal voor te kunnen bereiden op deze twee zware uitwedstrijden is de wens om op zaterdag al richting het hoge noorden af te reizen en op 6 en 20 april in Groningen te blijven slapen. Tijdens de play-offs in juni ’23 is gebleken dat het overnachten in Groningen goed heeft geholpen.

Om dit mogelijk te maken is H1 op zoek naar €5.000,-. Het zou fantastisch zijn als we er met elkaar voor kunnen zorgen om dit bedrag bij elkaar te krijgen.

Vind je het leuk om de Forescate mannen te supporten met een (kleine) bijdrage? Dan kan dat via de volgende link:

Forescate maak je samen sterk!

Tot zondag 3 maart langs de lijn bij Forescate, dan speelt H1 tegen Leiden H1 de openingswedstrijd van de 2e helft van het seizoen.

Namens Heren 1

Reageren op het nieuws?