Algemene motorische vaardigheden verbeteren bij O12 jeugd

Paulides+Partners Fysiotherapie en Bewegingscentrum gaat de O12 jeugd van MHC Forescate begeleiden bij het verbeteren van de algemene motorische vaardigheden.

Vanaf april 2024 zal een aantal keer op woensdag een fysiotherapeut van Paulides + Partners aanwezig zijn bij de training van de O12 lijn van de jongens en meisjes.

Het doel is om de jeugd te helpen met het verbeteren van hun motoriek. Dit wordt gedaan door verschillende bewegingsvormen aan te bieden. Hierbij zal niet altijd een hockeystick en/ of bal worden gebruikt. Door gevarieerd te bewegen zal de ontwikkeling van de motoriek worden gestimuleerd. De begeleiding van Paulides gebeurt groepsgewijs en in nauwe samenwerking met de trainers.

Paulides+Partners Fysiotherapie en Bewegingscentrum zal aanwezig zijn op de trainingen op 3 april, 17 april en 15 mei.

Er zijn geen kosten verbonden aan de begeleiding door Paulides+Partners Fysiotherapie en Bewegingscentrum.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de lijncoördinatoren.