Forescate gymt samen met de basisscholen in Voorschoten

Forescate is begonnen met het geven van hockeyclinics op basisscholen in Voorschoten. Woensdag 3 april hebben manager HTZ Daniël Hulkenberg en Jongste Jeugd-lijntrainer Vincent Spaans de eerste van een serie clinics gegeven in de Vliethorsthal. De groepen 3 t/m 7 van RKBS De Regenboog speelden in de Vliethorst enthousiast enkele partijtjes hockey!

Elke groep hebben we op een leuke en veilige manier laten kennis maken met hockey. De kinderen hebben leren passen, stoppen, drijven en aan het eind van de clinic hebben de kinderen met elkaar een leuk wedstrijdje gespeeld.

We gaan nog meer keren naar een basisschool toe, de eerst volgende is op 17 april voor de Fortgensschool. En na de clinic gaan alle kinderen naar huis met een flyer die hen uitnodigt om te komen proeftrainen bij Forescate.

Wilt u uw kind uitgebreider laten kennis maken met hockey? Dat kan! De maand april is daar een goed moment voor! Kom in de komende periode naar de hockeytraining, dit mag zowel één als meerdere keren, met één of meerdere kinderen. Hieronder leest u in welke leeftijdscategorie uw kind valt:

·        Kinderen geboren tussen 1 oktober 2017 en 30 september 2018 kunnen proeftrainen bij de Kabouters, en spelen na de zomervakantie mee bij de Benjamini’s! Er is volgend seizoen veel ruimte voor nieuwe meisjes en jongens!

·        Kinderen geboren tussen 1 oktober 2016 en 30 september 2017 kunnen proeftrainen bij de Benjamini’s, en spelen na de zomervakantie mee bij de Onder-8-teams (de "F’jes”)! Er is volgend seizoen veel ruimte voor zowel meisjes als jongens!

·        Kinderen geboren tussen 1 oktober 2015 en 30 september 2016 kunnen proeftrainen bij de Onder-8-teams (de "F’jes”), en spelen na de zomervakantie mee bij de Onder-9-teams (de "E’tjes”)! Er is volgend seizoen ruimte voor nieuwe meisjes en jongens!

·        Kinderen geboren tussen 1 oktober 2014 en 30 september 2015 kunnen proeftrainen bij de Onder-9-teams (de "E’tjes”), en spelen na de zomervakantie mee bij de Onder-10-teams (de "2ejaars E’tjes”)! Er is volgend seizoen enige ruimte voor meisjes en vooral voor veel jongens!

Data van de mee-train-dagen:

Woensdag 10 april

Zondag 15 april

Woensdag 17 april

Woensdag 24 april

Zondag 26 mei

Zondag 9 juni

Kabouters & Benjamini’s

Graag van te voren aanmelden bij het volgende mailadres: [email protected] onder vermelding van naam, geboortedatum en telefoonnummer. Voor de training heb je zelf een bitje, scheenbeschermers en sportschoenen nodig. Een stick kan je mogelijk lenen bij een vriendje en anders even van tevoren bij ons vragen; we hebben een (beperkt) aantal sticks te leen. Voor eventuele vragen over proeftrainen en lidmaatschap kunt u mailen met: [email protected].