KNHB feliciteert MHC Forescate met 50-jarig bestaan

Tijdens de rust van de wedstrijd van Heren 1 tegen AthenA (4-1) heeft de heer Karres namens de KNHB onze vereniging gefeliciteerd met haar 50-jarig bestaan. Voor een goed gevuld terras met toeschouwers sprak de heer Karres warme woorden over de kleurrijke geschiedenis van onze prachtige vereniging. De aanwezigen waren blij verrast toen de heer Karres van mening bleek te zijn dat "bij een verjaardag een presentje past”. Zichtbaar onder de indruk ontving vicevoorzitter Marije Wiegant een prachtige wimpel en een dito tas rijkelijk gevuld met hockeyballen.

Met het wimpel fier wapperend in de top van de vlaggenmast naast het veld, werd tijdens de tweede helft door enkele bestuursleden en de heer Karres nog geanimeerd gesproken en haalden zij gezamenlijk herinneringen op uit vervlogen tijden die zo kenmerkend zijn voor de imposante historie van onze mooie club.

Bijschrift foto: vice-voorzitter Marije Wiegant ontvangt uit handen van de heer Karres namens de KNHB  een wimpel en een tas met hockeyballen ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van MHC Forescate.