Klusdagen voor opfrissen van het clubhuis

In de weekenden van 25 en 26 juni en 2 en 3 juli worden er klusdagen georganiseerd. Tijdens deze klusdagen willen we de binnenkant van het clubhuis opknappen en daarna voorzien van nieuw meubilair.  Hiervoor vragen we hulp van onze leden !

We hebben de dagen ingedeeld in shifts.
Een ochtendshift van 09.00u tot 13.00u en
een middagshift van 13.00u tot 17.00u.

Je bent natuurlijk ook welkom als je wat eerder weg zou moeten of wat later aankomt en je mag natuurlijk ook de hele dag helpen of meerdere dagen.

Ben jij een beetje handig, kun je schuren of schilderen of een schroevendraaier in je hand houden dan ben je van harte welkom. Per shift hebben we ongeveer 10 man nodig dus alle hulp kunnen we gebruiken.
Meld je aan via een mail naar [email protected] met vermelding van je beschikbare dag(en) en shift (ochtend of middag).