Onderlinge Trimhockeywedstrijd (mixed), 24 september 2017 !!
Vanuit de Veteranen-Trim-commissie wordt wederom de halfjaarlijkse onderlinge Trimwedstrijd (gemixed) georganiseerd.

zondagmiddag 24 september 2017 van 15.00 – 16.30 uur.

Allen aanwezig een half uur voor de wedstrijd, dus om 14.30 u!

Na afloop zal er een gezellige borrel zijn.

Van ieder wordt weer gevraagd een lekker hapje mee te nemen of een rondje bitterballen te kopen bij de bar.

Jullie creatieve happen worden natuurlijk wel het meest gewaardeerd.

Iedereen kan zich vóór  18 september 2017 opgeven, maar liefst zo spoedig mogelijk, via lisa.
(zie voor informatie over aanmelden de link hier: https://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=1281 ).

Geef deze keer naast lisa ook even een mail naar  [email protected] (want lisa werkte in het verleden niet vlekkeloos). Geef het ook even aan in Lisa als je NIET kunt.

‘Vrienden van’ die geïnteresseerd zijn in hockey zijn van harte welkom. Geef die even als introduce extra op in lisa en in mail bij ondergetekende.

Iedereen die interesse heeft om eens een keer mee te doen kan zich opgeven. Geef het even aan als je geen hockeystick hebt!

We rekenen weer op een net zo’n enthousiaste opkomst als de vorige keren!

Namens de "Veteranen-Trim-commissie

Sabine Velders