corona
Corona-Maatregelen

Forescate werkt hard aan het voortzetten van ons hockey seizoen in deze lastige periode van Corona / COVID-19.
Uitgangspunt daarbij is dat we kunnen BLIJVEN HOCKEYEN: trainingen én wedstrijden voor jong en oud.
Het liefst combineren we dat met de gezelligheid die bij hockey hoort. Alleen het corona-virus is nog lang niet weg en alleen samen kunnen we een veilige hockeyomgeving maken. We hebben hiervoor maatregelen uitgewerkt die nodig zijn voor een veilige en ordelijke sportbeleving voor iedereen.

Op de site zijn een aantal artikelen daarover te vinden.

Bijvoorbeeld:       Bericht hervatting seniorentrainingen, KLIK HIER voor link.
en:                Update 13 januari 2021   KLIK HIER voor link.
en:                Sitebericht over hervatting activiteiten na winterstop    KLIK HIER voor link.
en:               Maatregelen hockeyseizoen 2020-2021   KLIK HIER voor link

Om goed zicht te houden op de aantallen (volwassen) bezoekers, bestaat de mogelijkheid voor alle complexbezoekers  (coaches, managers, ouders en publiek etc.) om zich eenvoudig en vertrouwelijk via een QR code in een paar simpele klikken te registreren bij binnenkomst op het complex.
Op dit moment is dit geen wettelijke verplichting meer, maar adviseren we wel om te registreren, zodat we in voorkomende gevallen snel overzicht hebben en kunnen informeren.

Veld betreden en verlaten

• Om contact te vermijden zijn er voor het betreden en het verlaten van de velden routes uit gezet. Hou je aan die route, ook al moet je even omlopen.
  • Verlaat na afloop van de wedstrijd of training zo snel mogelijk het veld zodat de opvolgende teams het veld kunnen betreden.
  • Senioren moeten er op letten tijdens de pauze/rust ook voldoende afstand (1,5 m) tot elkaar te houden.
  • Teams kunnen pas het veld betreden totdat de andere teams het veld hebben verlaten.