Afgelaste Wedstrijden
Totaal: 1 thuiswedstrijd(en) en 0 uitwedstrijd(en) afgelast

zondag 26 mei 2024
Tijd T/U Team Tegen team
11:00 Thuis D30-2 MHV Forcial D30-1
Agenda
Agenda
MEI
Veld 1 vanad 20.30 niet bruikbaar ivmlichtmetingen
Datum: wo 29   20:15 - 23:45
Locatie: Veld 1,Clubhuis
Memo: Vanavond zal de verlichting van veld 1 definitief worden afgesteld en gemaximeerd en zal de finale lichtmeting plaatsvinden. We kunnen ivm meetapparatuur het veld vanaf 20.30 niet betreden.
Afstemming van trainingen zal plaatsvinden door Daniel met de teams.
JUNI
Inleveren keepersmateriaal
Datum: za 1   10:00 - 14:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd.
Memo: Jeugd (08 t/m O18)  Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het materiaal van alle keepers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Zaterdag 1 juni - 10:00-14:00u Zaterdag 8 juni - 11:00-17:00u Zondag 16 juli - 13:00-14:00u
Zomer Team BBQ
Datum: za 1   17:30 - 22:00
Locatie: Clubhuis
Memo: Beste leden,
 
Haal de bbq-tang en -schort alvast tevoorschijn en reserveer nu je teamtafel voor de Zomer-Team-BBQ op zaterdag 1 juni a.s. om 17.30 uur!
 
Gezellig met je team richting einde van het seizoen met een barbecue in de zon(?)! De parkeerplaats zal, net als vorig jaar op en top zijn ingericht met bbq’s, buitentap, muziek en een frietkar.
 
Iedereen is welkom, (jongste) jeugd, senioren, veteranen, trimmers en vrienden van. Wil je niet bbq’en, kom dan gezellig borrelen en meefeesten.
 
De kosten voor de bbq bedragen  €10,- voor kinderen tot en met 10 jaar en €12,50 per persoon voor 11 jaar en ouder. Inbegrepen zijn: vlees, stokbrood, sausjes, aankleding, vermaak en een puntzak friet van de frietkar. Heb je trek in een lekkere salade? Stem dan binnen je team af wie een salade wil maken.
 
Het is de bedoeling dat je binnen je team inventariseert wie er mee willen doen met de barbecue. Ouders, broertjes en zusjes kunnen zich uiteraard ook inschrijven. Is het lijstje compleet, geef je dan gezamenlijk op via de coach/manager/aanvoerder. Of geef je op als ‘losse groep’. Doe dit uiterlijk 23 mei a.s.
 
Opgeven kan via www.mhcforescate.nl/barbecue
 
Tijdens deze avond zullen ook de kampioenen die al bekend zijn worden gehuldigd. Voor de teams waarbij het spannend blijft tot aan het laatste speelweekend zullen worden gehuldigd door het Forescate huldigingsteam na de beslissende wedstrijd!  
 
Wij hopen op veel teams, mooi weer en een prachtige ‘bijna’ afsluiting van het seizoen. Kortom, dit wil je echt niet missen dus geef je snel op! 
 
Tot 1 juni!
 
De Evenementencommissie
Inleveren keepersmateriaal
Datum: zo 2   13:00 - 16:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd.
Memo: Senioren/Veteranen  Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het keepersmateriaal van senioren, veteranen en trimhockeyers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Indien zij niet in staat zijn om op deze tijdstippen aanwezig te zijn, kunnen ze contact opnemen via de onderstaande e-mail. Zondag 2 juni - 13:00-16:00u Inleveren materialen. Het inleveren van keepersspullen, strafcornermaskers en lockersleutels kan op de twee onderstaande momenten. Zondag 16 juli - 13:00-15:00u Zaterdag 22 juli - 11:00-14:00u
Inleveren keepersmateriaal
Datum: za 8   11:00 - 17:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd.
Memo: Jeugd (08 t/m O18)  Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het materiaal van alle keepers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Zaterdag 1 juni - 10:00-14:00u Zaterdag 8 juni - 11:00-17:00u Zondag 16 juli - 13:00-14:00u
Jongste Jeugddag
Datum: za 15   08:30 - 17:00
Locatie: Clubhuis,Veld 1,Veld 2,Veld 3,Veld 4
Memo:
Keepersclinic
Datum: zo 16   11:00 - 13:00
Locatie: Veld 2
Memo: 🥅 Keepersclinic 16 juni 🥅
Op zondag 16 juni van 11:00 tot 13:00 uur is er een keepersclinic. De clinic is voor alle 'vaste' keepers van de jeugd en de O10 & O12 leden die (nog) geen vaste keeper zijn, maar willen uitvinden of ze keepen leuk vinden.
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar [email protected]
*Graag een eigen uitrusting regelen, als dit niet lukt graag vermelden in het mailtje.
FFHT - Forescate Familie Hockey Toernooi
Datum: za 22   09:00 - 20:00
Locatie: Clubhuis,Veld 1,Veld 2,Veld 3
Memo: Inschrijving Forescate Familie Hockey Toernooi ‘Typisch Hollands’ is geopend!
 
Beste hockeyers,
 
In navolging van vele succesvolle edities organiseert Forescate op zaterdag 22 juni wederom het bekende familie hockeytoernooi. Dit jaar staat in het teken van ‘Typisch Hollands’. Het clubhuis en de omliggende velden worden omgebouwd tot het echte Hollandse leven, waar overheerlijke stroopwafels en bitterballen niet mogen ontbreken.
 
Gedurende de dag zijn er naast de gebruikelijke wedstrijden tal van activiteiten, zoals leuke traditionele Hollandse ervaringen. Ieder team maakt daarmee kans op mooie prijzen en misschien wel het echte, beroemde FFHT ‘Typisch Hollands 2024’ tegeltje.
 
Stel een team samen (max. 15 deelnemers per team waarvan (ongeveer) 7 kinderen) en schrijf je voor 12 mei in via e-mail: [email protected] met je teamnaam en aantal personen. Wees er snel bij, want voor de eerste 5 aanmeldingen ontvang je op de dag een leuk presentje.
 
De kosten per team zijn €250,- incl. lunch, snacks en gezelligheid.
 
Namens de organisatie van FFHT ‘Typisch Hollands’ 2024
Robert & Nadesja, Jouke & Maartje, Edison & Maite en Tim & Esther
Inleveren keepersmateriaal
Datum: za 22 - ma 22 jul   11:00 - 14:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd.
Memo: Senioren/Veteranen  Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het keepersmateriaal van senioren, veteranen en trimhockeyers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Indien zij niet in staat zijn om op deze tijdstippen aanwezig te zijn, kunnen ze contact opnemen via de onderstaande e-mail. Zondag 2 juni - 13:00-16:00u Inleveren materialen. Het inleveren van keepersspullen, strafcornermaskers en lockersleutels kan op de twee onderstaande momenten. Zondag 16 juli - 13:00-15:00u Zaterdag 22 juli - 11:00-14:00u
JULI
Inleveren keepersmateriaal
Datum: di 16   13:00 - 14:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd.
Memo: Jeugd (08 t/m O18)  Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het materiaal van alle keepers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Zaterdag 1 juni - 10:00-14:00u Zaterdag 8 juni - 11:00-17:00u Zondag 16 juli - 13:00-14:00u
Inleveren keepersmateriaal
Datum: di 16   13:00 - 15:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd.
Memo: Senioren/Veteranen  Op de volgende data zal de materiaalcommissie aanwezig zijn om het keepersmateriaal van senioren, veteranen en trimhockeyers na te lopen en te beoordelen of er nieuw materiaal nodig is. Indien zij niet in staat zijn om op deze tijdstippen aanwezig te zijn, kunnen ze contact opnemen via de onderstaande e-mail. Zondag 2 juni - 13:00-16:00u Inleveren materialen. Het inleveren van keepersspullen, strafcornermaskers en lockersleutels kan op de twee onderstaande momenten. Zondag 16 juli - 13:00-15:00u Zaterdag 22 juli - 11:00-14:00u